Lycka?

Sitter här på msn och skriver lite med en kompis som är ute och dricker lite vin med några väninnor. Jag skrev att jag var lite avundjsuk och att jag gärna skulle vilja hänga med ut på lite umgänge (just för att jag vet att jag är så låst nu). Hon skrev då att hon förstod att jag ville med ut men hon skrev att du är ju nybliven mamma och du är nog lyckligast! Visst är jag lycklig! Inga tvivel om saken, jag är nöjd med det mesta i mitt liv och framförallt med min familj som är det allra bästa jag har, Det skog mig just när hon skrev detta att är ni lyckliga? Kära rara kompisar jag hoppas verkligen att ni är lyckliga! Livet är för kort för allt annat än lycka! Hoppas ni vet vad ni betyder för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0