Storhetsvansinne?

Idag äger jag family.se eller ja det gör jag såklart inte men känns så. Har lagt in två annonser idag samt skickat en hälsning på en tredje. Gillar egentligen inte sånt där men det kan vara lite småkul och idag fyller min älskade lailit år och det måste ju uppmärksammas sen är det även Felix namnsdag så det finns väl anledning, men känner mig lite fjantig men men det är jag ju oxå så skitsamma:)

Annars har det varit en luuugn dag började småsegt då barnen vaknade innan 6 och det var inte jag så pigg på men somnade om och sov ett tag till. Felix har spenderat dagen framför datorn och spelat Kalle kunskap ett bra spel förvisso men inte nyttigt att spela hela dagen kanske men är man sjuk så är man, han är iof bättre idag och har faktiskt varit ute och lekt lite när han kom in var han blöt genom hela overallen, vatten är kul!

Imorgon blir det förhoppningsvis långpromenad igen!

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Tezz

Ska kika in på family.se sen då..
GRATTA sonen från mig..
KRAM

2008-01-14 @ 23:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0