Midsommar på riktigt

Om vi missade att fira midsommar när vi satt på donken igår så tog vi igen det med råge idag. Åkte hem till kims faster är vi åt en massa god mat, en riktig midsommarbuffé, sen efterrätt glass, jorgubbar och nån sorts underbart god chokladkaka. Vi gjorde t.om en majstång som vi ställde upp och dansade små grodorna runt ikring. Felix träffade sin tremänning som han lekte med hela dagen. Alice var snäll, söt och rar som vanligt och det hela var väldigt trevligt. Det enda tråkiga var ju vädret såklart det blåste storm och ett tag regnade det en del.

Imorgon ska vi gå på bio som sagt och själklart är det jättekul att du följer med Johanna :) Och Charlie visst är hon söt! Tror att det finns nån sån katt i en James Bond film? Hon är ljuvlig och jag längtar efter att hon flyttar in, påminner ju om dina små voffsar i trynet hehe.

Nu ska jag slå mig ner i soffan tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0