På gång

Har varit ett par dåliga dagar nu, jag har mått dåligt och kännt mig ledsen. Känner mig fortfarande lite vilsen. Otäck känsla det där för det är inte jag. Visst jag har aldrig några problem med att klaga och gnälla det är jag bra på jag vet. Men det är sällan som jag mår dåligt på riktigt. Så det känns tråkigt. Har pratat en hel del med Kimpa de senaste två dagarna och vi har kommt fram till en del och det känns bra. Det är väldigt viktigt att prata med varandra om allt även fast det kan verka som skitsaker, för man kan såra varandra omedvetet annars. Jag har en underbar sambo, han är världens bästa och inte nog med det han är så klok också, så klok och förnuftig och han har lärt mig en del saker dom senaste dagarna. Jag tror att vi kan vara nåt bra på spåren nu, har eventuell nåt bra på gång och det känns väldigt bra. Tror vissa saker har kommit ikapp mig oxå som det här med pappa. Jag tog det alldeles för bra när han dog, det kommer ikapp mig nu för jag saknar honom så fruktansvärt mycket och tänker på honom hela tiden.

Som plåster på mina egna sår så har jag tagit på mig att boka en Stockholmstripp för hela familjen, det blir ett par nätter på fyrstjärnigt hotell med diverse äventyr dagtid. Ser fram emot det här som bara den! Ska bli så roligt att få ta med Felix på en massa saker för han uppskattar det så himla mycket. Han blir alldels lycklig och det är så härligt att se. Ska försöka hälsa på Kimpas mormor och morfar med. Åh det kommer bli så roligt!

Det är synd att Alice mage är så känslig för hon är så förtjust i mat lilla gumman. Hon gapar bara vid blotta åsynen av en mattallrik och vad jag än stoppar i munnen på henne så äter hon det. Men jag försöker med katrinplommonpuré och päronpuré varje dag samt annan hjälp så vi ska försöka få bukt med det här. Det är bara att hålla på hela tiden och upprätthålla det så ska det förhoppningsvis gå bra. Hon ska inte behöva vara med om samma sak som Felix det har jag bestämt mig för.

Annars är det lugna gatan som vanligt här hemma, har börjat se Greys igen, jag är knasig det vet jag men det är så jävla bra så det går inte att låta bli.

Nu vaknade lillan, ska ta upp henne och byta blöja och ge henne lite fruktpuré-

Kommentarer
Postat av: Ida

Nää, det går verkligen inte att låta bli Grey's alltså, har beställt säsong 3 på dvd nu! :P

Är redan klar med tvåan!



Hoppas att du mår bättre snart vännen!

Vet hur det är att må kasst, och det är verkligen inte kul!!

kramar om

2008-06-12 @ 18:35:44
URL: http://wiberg.blogg.se/
Postat av: Jeanette

skönt för er att komma iväg, på lyxig resa. saker och ting kommer ikapp, men det måste det få göra, låt dig själv sörja. inge fel med det man behöver inte vara superwomen jämt och du har familj och vänner som stöttar dig hela vägen....kram

2008-06-14 @ 11:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0