Match och barnkalas

Jaha idag förlorade dom pojkarna, så är det ibland. Tyckte dom jobbade bra defensivt. Synd att Zlatan gick av, han är skicklig men man kan inte bygga upp ett helt lag runt en spelare då kommer det inte att funka. Vad har hänt med Allbäck? Skadad? Gjort en dålig säsong? Ser fram emot matchen mot Ryssland.

Idag har vi handlat och sen åkte jag och Felix på barnkalas tillsammans med A och barnen, det var trevligt och mysigt. Gick fram till en kvinna jag aldrig träffat eller sett förut och frågade om hon var Kimpas kusin och mycket riktigt det var hon så vi pratade lite, oväntat men kul.

KImpa lägger Felix nu, hoppas på nån film sen när han är klar annars blir det till att kojsa tidigt. Inget planerat imorgon, mer än att vi ska äta tacos haha. Lägger ner skriveriet och lägger in lite bilder istället.





Kommentarer
Postat av: tezz

Så stor hon har blivit lilla tösen...

Dags å sänka sängen tror jag det ser ut som...

KRAM

2008-06-14 @ 22:40:18
Postat av: Tiki

Herregud vad söt hon är...det är ju inte klokt faktiskt =) Hon gör verkligen samma min som Kimpa gör ibland på det nedre kortet! Hoppas jag får träffa er snart. Stor kram

2008-06-14 @ 23:47:02
Postat av: Ida

Hihi, träffade du min syster??

Vart var ni på barnkalas i helgen då?? tänkte eftersom du träffade henne! :P



Jaa, jag har verkligen nåt att se fram emot med Grey's!! :)



Kommer dessvärre inte hinna se några avsnitt i midsommar, för då blir det landet med familjen.

Ska ni hitta på i midsommar då??



KRAAAm

2008-06-16 @ 09:22:28
URL: http://wiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0