Klippning på g

Lillan sover och Felix äter mellanmål, själv ska jag snart hoppa in och göra mig iordning ska åka till stan om en timme. Alex  kommer och hämtar mig sen drar vi till stan och klipper oss förhoppningsvis hinner vi med en fika oxå. Ska bli trevligt, underbart att komma hemifrån lite.

Har inget planerat i veckan, men det är ju midsommar på fredag, då ska vi eventuellt hem till svärmor, men jag tror inte att något är bestämt, mig spelar det ingen roll vad vi gör på midsommar det kvittar faktiskt. Men att åka till svärmor låter ju fint faktiskt.

Det händer saker hela tiden. Livet snurrar på alltså, alla mina kompisar är gravida, köper hus och ska gifta sig. Underbart roligt självklart men man hinner inte riktigt med alltså. För nåt år sen var dom singlar och lovet bestod av fest. Men det är väl så livet går. Jag träffade Kimpa när jag var 16 år, vi har snart varit tillsammans i 11 år, träffar man någon nu och det känns rätt så tar man nog stora steg relativt fort så är det nog. Insåg just att vi flyttade till huset för 6 år sen nu i dagarna. Och mitt äldsta barn är redan fem, men jag var relativt ung när jag skaffade barn, hade precis fyllt 21 när jag blev gravid. Jaja skitsamm. Tiden går fort hur som helst. Hoppas på lite bröllopsfest och dylikt nu då när folk tar det steget, sånt gillar vi!

Har inget vettigt alls att skriva om, händer ju nada här hemma.

Snart dags för en klippning, det är på tiden om man säger så.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jo men du har visst vettiga saker att skriva om :) ville läsa lite mer om det här med att folk tar stora steg fortare, ju äldre de blir. är det för att folk är desperata och stressade och börjar känna att tiden rinner iväg, eller är det för att de är mogna nog att göra det?

2008-06-17 @ 06:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0