SATC

Nu är midsommar över, jag firade midsommar på Mc Donald´s jag, men det gör mig inget alls. Har inga traditioner när det gäller midsommar. Tror knappt att Felix någonsin firat i närheten av en majstång. Får kanske ta och söka upp en nästa år. Idag blir det dock traditionell midsommarmat  hemma hos Kimpas faster. Annars är det lugna puckar som vanligt. Kimpa har semester och vi har lite inplanerat, åker ju till Sthlm nästa söndag och på vägen hem hämtar vi kissen. Sen blir det väl några turer med båten om vädret tillåter. Kim ska måla den och sen är den i stort sett klar, blir till att inhandla ett par flytvästar först bara. På tisdag kommer det en snubbe från elon som  ska installera en värmepump. Så utgifter finns det gott om, men det är bra saker vi lägger pengarna på så då spelar det ingen roll tycker jag.

Imorgon blir det förmodligen SATC filmen med några tjejer, det ser jag fram emot. Har sett serien ett antal ggr, först på tv sen har jag plöjt säsong efter säsong hemma säkert 7 ggr minst. Underbar serie, jag älskar den! Chris Noth är het han.

Nu ska jag få in Felix i duschen, sen mig själv och så där. Kimpa är och handlar så jag får hålla ställningarna här hemma.

Kommentarer
Postat av: charlie

faan vilken snygg snöboll du hittat. påminner mig om nån katt i nån film...hmm kommer inte på vilken.

sån vill jag oxå ha hehe

ses i morgon!

2008-06-21 @ 14:54:15
Postat av: Johanna

Och en liten Johanna ska med på bio också... det blir la skoj?!



(jobbade med jeanette igår)

2008-06-21 @ 15:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0