Kort rapport

Vill börja med att tacka för alla rara krya på dig kommentarer de funkade kan jag säga! Tog två värktabletter och lade mig och sov för natten och vaknade nästa dag utvilad och frisk som en nötkärna! Min kropp funkar väldigt bra på det viset. Den skakar av sig baskilusker snabbt. Så nu mår jag fint, vaknade i natt med väldig magvärk men det är över nu med.

Igår var det en snubbe här och installerade  värmepumpen. Vi har testat den litegrann och kör fläktfunktionen på den. Så nu är vi lite fattigare men förhoppningsvis så är den effektiv och får ner elkostnaden i långa loppet, med andra ord säkert värd varenda krona.

Om en vecka hämtar vi hem katten och om några dagar drar vi till Stockholm. Får tingningsavtalet med posten imorgon. På tal om posten så väntar jag på ett stort kuvert från skolan med min uppsats och betyg och kommentarer i, borde dyka upp snart tycker jag.

Ikväll ska jag på Magnus Betnér, imorgon ska vi till banken och skapa konton och sen handla diverse kattsaker och mat och kattllåda och grejer. Felix är nysnaggad med förresten. Snygg men väldigt korthårig, men det är skönt för honom för han har så tjockt hår alltså så det blir så svettigt för honom.

Ja det var väl alles, väldigt uppdiktat inser jag :) Fiskarna har förresten fått bebisar igen, tredje kullen detta, den andra blev uppäten. Nån som vill ha fisk?







         

På bilderna ser man Alice två små tänder, men inte nu när jag laddade upp dom inser jag,
Jaja bara en parentes haha

Kommentarer
Postat av: tezz

Nej tack inga fiskar mera...

Hoppas ni får det trevligt i stora staden...

KRAM

2008-06-25 @ 22:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0