Fästingar på g

Plockade nyss bort en fästing på Fleeze och jag har sett att Diza oxå har haft minst en möjligtvis så har Tyra klarat sig hittils men jag vet inte. Dom äckliga små krypen är tillbaka alltså. Det betyder ioaf att vi går mot ljusare och varmare tider det är ju bra, fast det visste vi ju redan.

Just nu är det väldigt lugnt och tyst här hemma Felix är hon en kompis, Kim är på väg hem från jobbet och Alice snusar och sover. Snart ska jag fixa nån form av middag sen blir det Let´s dance ikväll inte många par kvar nu. Imorgon blir det eventuellt badhuset och en tripp till Karlskoga vi får väl se. Nu kom Kimpa hem och jag skickade iväg honom att hämta Felix.

Har verkligen inget vettigt att skriva om så jag ger mig nu:)

Kommentarer
Postat av: sara

vi ska nog oxå till badhuset i morrn. jimpa får simma med Tyra=)

2008-03-14 @ 18:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0