Kvälla

Tack för era åsikter ang. rosorna tror det lutar åt nummer 1 eller 2 dom är båda vackra. Förut ville jag helst ha nummer 3 då den är violett och det är ju häftigt men vi får se vad det blir som sagt. Men det är dags att ta tag i det där med trädgård och grejer snart. Har massa perenner som ska klippas ner. På framsidan är snödroppar och påskliljior framme nu och hör och häpna pijonerna är på väg upp dom brukar annars komma mitt i sommaren eller kanske juni jag vet inte men aldrig förut har de börjat växa i mars iaf. Det märks att det varit en mild vinter (?). Kvällen har gått relativt smärtfritt Felix fick dock någon form av utbrott förut när hans kompisa gick hem till sig efter att de hade lekt en timme eller så. Han grät en massa och klagade på magont och grejer och det gör han nästan aldrig annars så jag blev lite nervös att det skulle vara någon form av magsjuka eller så för det går på dagis tydligen men än så länge är det lugnt. Nu sover båda barnen och det är lugnt (lugnare) i huset.

Imorgon är det helg igen muchos underbart det! Planerna för imorgon är att städa huset, vika tvätt och kanske hitta på nåt skoj med barnen. På lördag blir det handling och Max och kanske påhälsning av svärfamiljen och på söndag blir det till att gå ut och käka med mina brudar, det ser jag fram emot. Jag vill ha pasta och T vill ha kött så Roma kanske? Hur som haver ska det bli gott som bara den och för att inte tala om trevligt att få sitta ner med massa rara kompisar och bara skratta och prata me like!

Ett litet konstaterande bara: Väldigt många som ska ha barn i sommar/höst! kul kul kul!

Nu blir det till att göra en kopp te och sätta sig framför efterlyst eller nåt. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Sara

ha en jättebra helg men massa gott o mys. Sen får vi reda ut om rätt eller fel låt vann melodifestivalen;)

2008-03-14 @ 08:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0