Möte inför dopet

Idag är jag hemma. Ska börja gå igenom min litteratur så jag får något gjort. Prästen har nyss varit här och vi har planerat inför dopet. Kommer bli högmässa och en del folk men han var bra och jag tror att detta kommer att bli bra. Felix kommer att få några uppgifter med så han kommer nog känna sig mäkta stolt. Har fått mitt paket med en massa proviva fruktdryck så nu ska jag ut och buzza och bjuda mina väninnor på detta. Ska nog passa på att ge en varsin till mina gravida väninnor eftersom det ökar järnupptaget och är rikligt med folsyra i.

Tillbaka till köksbordet för att kolla igenom lite böcker. Sen blir det till att åka och handla kattmat.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0