Nu äre dukat

Ja då var det snart dags för dop då. Imorgon smäller det! Så idag har jag varit i stan med mamma och handlat det sista inför dopet och hämtat tårtan. Köpte mig även ett par skor som jag ska ha imorgon dom var dyra men som tur är så kan jag ha dom även sen till vardags. Men jisses vad pengar jag har spenderat nu, vågar inte ens räkna efter hur mycket cash jag har gjort av med den senaste veckan. Men det måste vara nåt form av rekord från min sida. När vi kom hem från stan matade jag Alice och sen åt jag själv, sen drog jag och mamma och Felix iväg och dukade i lokalen inför imorgon samt att vi körde dit allt fika. Har vissa saker att fixa imorgon men sen får det bli dop av. Det får bli som det blir med allt, får hoppas på det bästa helt enkelt. Nu ska jag bara välja kjol inför imorgon....kan säga att det inte blivit nåt pluggande alls av idag, men det ska jag inte tänka på nu.

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Tezz

Skönt att det mesta är för berett..

Ibland måste man få shoppa till sig själv,vet hur det är,det händer allt för sällan...

Kram å Lycka till ska tänka på er imorgon.



Å du din pappa är med er,det är jag säker på...

2008-05-17 @ 21:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0