Äntligen igång

Efter många om och men och en hel del ångest och för att inte tala om en massa lånade böcker är jag äntligen igång med pluggandet. Har väldigt mycket kvar att göra innan uppsatsen är klar men jag har kommit igång och det är en oerhörd lättnad! Åkte till biblioteket idag och lånade massa böcker (för tredje gången) sen åt vi lunch på stan jag och Kimpa sen hem och hämtade Felix på dagis och nu är jag igång som sagt. Har varit en del krångel och jag har haft olika ämnen jag tänkt att skriva om ett tag var det barnens sociala utveckling genom lek, sen barn och sorg och nu är det Aspbergers syndrom som är på tapeten. Mest för att det är ett konkret ämne med en massa litteratur till samt att jag har dålig kunskap om den diagnosen och varför inte passa på att lära sig något nytt? Har dock känt att uppsatsen ligger illa till i tiden då det är dop och en massa andra aktiviteter inplanerade som t.ex Liseberg och två kalas för Felix mm men det får gå. Beställde tårta till dopet idag nu när alla som ska komma meddelat sig, det ser ut som att vi blir en del faktiskt, det är ju roligt. Sen ska jag bara fixa med det sista och kläderna och sen får vi nyckeln till prästgården imorgon, då jag även ska in på handledning men funderar på att flytta den till nästa vecka då jag hellre är hemma och pluggar imorgon. Jaja det löser sig på något vis.

Nu vaknade Alice här hemma, får ta henne pojkarna är ute i skogen och knallar. Ska fortsätta plugga resten av dagen sen blir det förhoppningsvis lite tv ikväll med. Förresten har Alice två tänder på gång därnere brevid varandra precis som Felix oxå hade.

     

Kommentarer
Postat av: jeanette

jäklar vad brun du är.... nästa gång vill jag se ett lee`nde, kram kram

2008-05-15 @ 22:27:20
Postat av: Bea

Oj! Vad smal du blivit! :) Det syns tydligt i ansiktet

KRAM

2008-05-16 @ 00:02:00
Postat av: Sara

Så gullig bild på barnen! Det syns allt vem som är mamma till dom=)

2008-05-16 @ 01:02:23
Postat av: Sara

Så söt bild på barnen, det syns allt vem som är mamma till dom=)

2008-05-16 @ 01:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0