Vårbazar

Går hon vidare tro? Sitter och lyssnar på kvalet, såg några låtar men orkade inte sitta så länge. Ja svaret kommer snart, tycker fortfarande att hon ser ut som ett lyxluder (sorry Charlotte). Idag har vi varit i stan och ätit lunch i det gröna jag och min sambo, sen var det Vårbazar på Felix dagis. Var där och handlade lite olika saker de bakat och gjort, fanns sylt, diverse bakverk, halsband och planterade blommor. Dom kommer att använda pengarna till deras avslutningsresa. Spenderade 70 kronor jag hade i fickan så lite har jag bidragit iaf:) Dom sålde även egna gjutna vattenbad och ljuslyktor riktigt fina faktiskt. Sen sjöng dom och spelade teater, teatern fick vi se två gånger då det bara var med 4 barn per gång och Felix var ett av de åtta barnen som var med. Han spelade varg i skinnpaj och hatt, jättesöt! Efteråt sa han att han sa allt rätt som han skulle raringen.

I morgonbitti ska jag hem till mamma sen blir det Karlstad och fixa en del saker sen drar jag vidare till Sofia i Deje och spenderar kvällen där. Helgen går i pluggandets tecken, sen kanske bjuda med mamma ut på mat på söndag, det är hon värd. Får se vad som hinns med.

Nu kommer snart svaret! *Yeay*

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0