Barnen <3

Kväll igen då, har inte fått så mycket gjort idag. Men har iaf hämtat nyckeln till prästgården, sen var vi en sväng förbi pappas grav. Han ska få stenen i helgen eller den ska iaf vara klar nu men än är den inte uppe men det borde inte dröja nu. Känns himla tråkigt att han inte kan vara med nu när Alice ska döpas...han skulle ha varit galen i henne alltså. Och inte konstigt det. Hon är helt underbar lillan. Så jäkla söt och snäll hela tiden, inte alls ledsen. Förut skrattade hon åt mig när jag matade henne så det sprutade potatis över hela mig, underbart! Barn är det bästa som finns, nästan så man vill krama ihjäl dom. Och för att inte tala om dessa små härliga ljud hon gör, nu är hon förvisso rätt så högljudd oxå ibland numera.

Var och handlade förut massa fika till dopet (nej jag hinner inte baka men kanske nåt om jag hinner, får se) och sen köpte vi en massa saker till Felix och även ett nytt regnset, underbart att handla. Ska in imorgon igen och handla kläder till mig och Alice och hämta tårta för 600 spänn haha kostar att ha kalas:)

Nu ska jag joina resten av familjen i soffan, Alladin går på disneychannel <3

       


Kommentarer
Postat av: Tezz

Tur det finns kondis å handla i,eller hur??hihi...

KRAM

2008-05-16 @ 20:35:51
Postat av: Tiki

Jan kommer att vara med i allra högsta grad min rara vän...vi kommer inte kunna se honom med blotta ögat bara...Jag tror du kommer att känna att han är med. Stor kram på dig <3

2008-05-17 @ 12:32:11
Postat av: Jeanette

Ja precis, Han finns alltid med, kul det ska bli imorgon, och vad bedårande alice är, en liten bakelse... ha det gött //

2008-05-17 @ 15:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0