Dvdboxar är livet

Idag är jag trött. Var riktigt motigt att gå upp imorse när klockan ringde. Men upp kom jag och jag hann räkna en del matte i skolan på räknestugan. Men va skönt det är att komma hem. Och man är verkligen välkommen efter att ha varit borta en dag, det fick jag bevis för idag. Mys! Och jag uppskattar verkligen att bara vara hemma. Och Alice är rolig. När Felix ser på tv så kryper hon dit och trycker på tv:n så det blir myrornas krig. Så lyfter man bort henne sen så kryper hon skrattandes dit igen och så där håller det på.

Annars är det rätt lugnt. Serierna rullar in och ner i brevlådan. För några veckor sen kom Prison break säsong 3, sen kom Desperate säsong 4 och nu senast idag Greys säsong 4. Underbart!

Ikväll blir det Grey´s så klart och sen sova. Händer inte mkt mer än så nu för tiden. Planerar lunch på stan med Kimpa och Alice imorgon sen storhandla. Mat är så dyrt nu för tiden. Hemskt att få hem bonusbesked från Ica och se hur mkt man spenderar på mat under en månad. Hemska summor!

Har verkligen inget att skriva så jag lägger ner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0