Kranen Maria

Vet inte vad det är med mig idag. Jag är som en kran precis som jag skrev tidigare. Tårarna rinner för minsta lilla. Folk som säger snälla saker, djur, ja till och med Idol, alltså det mesta som hände i Idol allt fick mig att fälla en tår. Känner mig gravid och känslosam (nej jag är inte gravid). 

Bestämde oss för att det blir Lek och buslandet imorgon. Felix studsade av lycka när jag berättade för honom. Efteråt blir det shopping. Mer vinterkläder till barnen och element till huset och annat smått och gott. Är sugen på att köpa julsaker. Får se hur mycket vi orkar (gå alltså, inte handla).

Ska man säga några ord om Idol med kanske? Att Johan är kvar är inte överraskande alla hans tolvåriga fans röstar väl som galningar. Idag var Robin bra! För en gångs skull. Han sjöng bra och valde rätt låtar. Han påminner mig om Robert, en gammal klasskamrat därför gillar jag honom. Alice är söt, Felix gillar henne bäst. Annars gillar jag Johans låtar. Han väljer alltid rätt låtar, det gillar jag med honom. Men han har gjort sitt absolut, han kan inte jämföras med de andra som är kvar även fast han är charmig och allt det där.

Be my mirror my sword and shield, My missionaries in a foreign field

Kommentarer
Postat av: Mona

Jag grinade oxå till Idol ikväll:) hehe, men jag är ju gravid iaf:)

Är de till örebro ni ska...Vi var på lekObuslandet i somras, skit skoj var de där. Jag och Johnny lekte nog mest...Hehe

Kraaam på dig!

2008-11-22 @ 09:35:24
URL: http://monagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0