Lista snodd av Bea

Senaste...
bok du läste:
Nämnaren tema- algebra för alla *yeay*
personen du fick mail av: Flyttkort från Anneli
personen du fick brev av: Får aldrig brev
personen du fick sms av: Charlie
gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår
Vad har du gjort idag: Än så länge bara surfat och ätit frukost
Var det kul: Självklart livet är väl kul?
Hur tidigt stiger du upp: 05.30 om jag ska till skolan annars senare givetvis 
Vad ska du göra ikväll: Ska ut och käka med tjejerna och fira Charlielottan
Är du seriös: Ja men både och ibland är jag riktigt oseriös
Vad är du allergisk mot: Har en släng av gräspollen annars inget 
Var har du ont: Ingenstans
Använder du hårspray: Nej
Kan du stå på händer: Nej
Favoritserie: Har flera men ska jag välja blir det nog Grey´s anatomy
Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: Jovars
Är du glad nu: Ja
Var du glad igår: Jajamensan hela dagen
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja
Vad dansar du till: Dansar aldrig nykter 
Stockholm är: En vacker stad, älskar att åka dit och shoppa och göra saker
Göteborg är: Liseberg, faster och bror. Gillar staden skarpt
Kan du sjunga: Ja älskart! Singstar och karaoke är grejer det, men det låter ju inte alltid bra om man säger så
Mer värt än guld: Min familj och mina vänner
Spaghetti eller makaroner: Både och
Ett land jag helst vill besöka: Det är många det
Ska bli skoj: Att träffa flickorna ikväll
Ska inte bli skoj: Mattetentan
Sparar till: Till en massa framtida projekt och inköp
Väntar på: Att jag ska ha surfat klart så jag kan gå och plugga
Pålägg som gäller: Ost och paprika
Dagens dryck: Oboý

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0