Söndag

Söndag då. Idag har vi varit hemma hos mamma och ätit en massa god mat och efterrätt sen har vi handlat litegrann. När vi kom hem tittade Tina, Jeanette och Mika förbi en sväng, mkt trevligt! Kimpa har lassat jord och flyttat husvagnen så nu står den framför våran bod. Har förberett lite inför i morgon med. Packat väskan, brett smörgåsar och fixat lite. Mp3:n har lagt av så den kastades. Tur man har en musikmobil då. Blir ju en del bussresor nu. Förvisso brukar jag sova på bussen. Ja i morgon är det allvar igen. Jag vet att jag nämnt det ett antal ggr förut men det kommer verkligen bli skillnad. Kommer pendla närmare 13 mil per dag och läsa och räkna massa matte. Det är annat än att sitta hemma och söla det. Men jag ser faktiskt fram emot det.

Nu ska jag lägga Felix sen blir det till att glo på tv och lägga mig tidigt. Morgondagen är verkligen fullspäckad!

Kommentarer
Postat av: tezz(misskelly/engla_matte)

LYCKA TILL i skolan,jag vill inte byta med dig.JAg räknar matte på min praktik,ibland blir det fel..=)

KRAM

2008-11-02 @ 22:21:08
Postat av: Sara

Lycka till i morgon. Dags att bli plugghäst igen.. är inte heller avis. Matte är jag sämst på i hela världen=)

2008-11-03 @ 01:06:13
Postat av: Jenny

Hoppas det går bra idag. Håller tummarna för dig. Kram

2008-11-03 @ 09:18:12
URL: http://bernadine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0