Trött

Tänk va olika det är från dag till dag. Tänker främst ¨på det här med sömnen. Igår morse kom Felix upp vid halv nio och vi tog upp Alice samma tid. Imorse vaknade de innan sju båda två. Det är för tidigt att gå upp vid sju på helgerna om ni frågar mig. Speciellt då jag går upp halv sex på vardagarna. Efter frukost och dusch tog jag en långpromenad med Alex, det var skönt med luft och att få tjata av sig lite. Tog med mig Alice så hon skulle få lite luft. Sen hema och lagade lunch eftersom Kim är ute och jobbar med husvagnen. Alice var obevakad en minut och hann med att välta husets största kruka. Som tur var landade den rätt så hon inte fick ont. Sen en stund senare välte hon en annan kruka. Hon är redigt klåfingrig, sån var inte alls Felix. Nu försöker jag få henne att somna men det går sisådär eftersom hon somnade en sväng i vagnen förut. Skickade ut Felix och hans kompis så jag skulle få lite ro till att plugga. Helst vill jag bara gå och lägga mig en stund. Men jag måste verkligen plugga, så vi får väl se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0