Min man

Han är så suveränt bäst min Kimpa! Han är våran familjs räddande ängel. Han sliter ihjäl sig just nu, han åker direkt från jobbet och hem och jobbar med tak, husvagn eller bil eller trädgård eller nåt annat. Han ska byta avgassystem, fixa vagnen eftersom bil och vagn ska besiktas snart. Sen ska han lägga klart taket och få upp vindskivor och plåt. Han kommer att få hjälp med taket för det är ju inget enmansjobb direkt men mycket har han gjort själv och vissa saker har han gjort om då det är han som kommer på alla bra lösningar och ändringar som ska göras hela tiden. Trots att han känner press och stress och jobbar mycket så kommer han alltid hem med ett leende och en öppen famn och jag älskar dig för detta! Du är en suverän sambo och en suverän pappa, alltid snäll och glad. Snart kommer du få vara hemma med barnen i tre månader, så det kommer att vara värt allt slit. Det kommer bli så bra. Jag ser fram emot skolan enbart för att du ska få vara hemma och mysa med barnen. Det har du verkligen förtjänat.

Jag älskar dig, du är bäst. Tack för 11 underbara år!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh =) moffi moffi! Visst är det bra med karlar! (ibland)

2008-10-03 @ 18:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0