Svullen tumme

Hade tänkt att skriva ett jättelångt inlägg men struntar i det. Och lika bra det tror jag, hade jag skrivit mer hade det blivit ett gnälligt inlägg. Kan informera er om att jag bara har en brukbar tumme för tillfället. Alice satt i hallen förut och hade handen på väg ut på trappan när jag skulle stänga dörren så jag föste bort hennes händer med mina fötter och sen skulle jag smälla igen dörren och det gjorde jag. Grejen var bara den att jag tydligen hade min tumme emellan på andra sidan vid gångjärnen. Jäklar vad jag skrek. Det gjorde så ont alltså. Jag skrämde barnen och Felix tokgrät en massa så Kim fick trösta honom. Stackars brorsan som ringde hit mitt i allt eftersom vi var på väg till mamma för att äta. Han blev livrädd stackaren, trodde det hade hänt nåt allvarligt med barnen. Men alltså vilken smärta det var. Nu gör det inte lika ont, bara när jag använder tummen och den är fet som en korv, riktigt svullen. Men men det går över.

Nu ska jag snart mysa med familjen med god mat och Jakten på den försvunna diamanten.

I morgon blir Mia mamma.

Kommentarer
Postat av: Bea

Ouch! Jösses, det lät som att det gjorde ruskigt ont! Ryser i hela mig :(

KRAM

2008-10-12 @ 18:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0