En släng av nässelfeber må tro?

Hmm det här med utslagen blev ingen rolig historia. Det har blivit värre. Nu har jag över låren, benen, armarna och fötterna. Det kliar när jag går och det ömmar iaf de på låren, stora som kakor är dom. Sen fryser jag och känner mig febrig, tog tempen men den var inte så hög bara lite feber. Nacken värker med och känns som att jag har nackspärr. Luftrören känns även tätare. Jisses vad jag gnäller. Undrar bara vad det kan vara, jag som alltid mår fint. Har aldrig haft så här förut. Nu är det även på magen och händerna, ja hela kroppen. Mår inte bra! Stressrelaterat? Cancer i inre organen (fanns med som anledning och vad läser man inte om just det ordet) Nejrå cancer ska jag väl inte ha.

On top of this så är antagligen katten sjuk igen. Hon har dajjarajjat sig hela dan (diarré alltså). Har fått klippa, duscha och trimma henne idag och det var poop i hela huset. Kim har sovmorgon imorgon för han ska ta bort stygnen. Hoppas vi slipper ringa veterinären, hinns liksom inte med. Kim kan inte vara ledig jämt, han var borta förra veckan, imorgonbitti sen har han semester på fredag. Funkar dåligt helt enkelt.

Nu ska jag sluta gnälla om detta och ta panodil och gå och sova. Nån som har minsta aning om vad det kan vara, skicka gärna en kommentar. Menar inte att fiska här men kanske finns nån av alla er som varit med om liknande menar jag!?

Kommentarer
Postat av: Sara

Stackare=/ Hoppas verkligen att de reder ut sig snart. Har tyvärr ingen teori om vad det kan vara.

2008-10-15 @ 01:13:57
Postat av: Anneli

Kan vara svinkoppor....., samma bacill som streptocker, halsfluss,......halsfluss i huden kan man kanske säga :-) .... Blir det värre, kontakta en läkare, du kan behöva anitbiotika.

2008-10-15 @ 09:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0