Egoism i dess renaste form

Har precis pratat med min kompis, hon som bara pratar om sig själv hela tiden. Skickade ett sms igår och idag ringde hon upp och informerade mig om läget och allt som händer runt henne i 35 minuter tills hon sa "Nej du Maria nu måste jag hoppa in i duschen" som att det var jag som tog upp hennes tid liksom. Inte en gång frågade hon hur det var med mig eller Alice eller nåt, inte en enda fråga. Jag vet att en del vill få det att kretsa kring dom själva men man kan ju iaf fråga hur läget är. Hon har ju inte ens träffat Alice liksom. Jaja jag är inte förvånad våran relation har ju sett ut så här i två år nu.

Nu ska jag se tv och äta frulle. Veterinären ska ringa idag oxå med svar på Zarahs urinprov.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon :)

Vad ska du göra idag?

Ha en bra dag.

2008-09-10 @ 09:54:58
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Tina

GRRRRRR...jag fullkomligt avskyr sånt där! Tycker du ska dumpa denna "väninna" omedelbart, vad får DU ut av det liksom? Ska du spendera DIN tid på att lyssna på egotrippat tjafs? Nej min vän, du förtjänar bättre än så. kram

2008-09-10 @ 14:24:16
Postat av: Bea

urk det låter rent ut sagt förgefligt!

KRAM

ta hand om dig!

2008-09-10 @ 15:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0