Gråt och skrik

Vi kom iväg och kollade på husvagnen idag och den såg bra ut, så de på företaget skulle fixa bromsar och kolla gasolen och lite så sen skulle vi höras igen och ser allt bra ut så blir det antagligen en affär. Efteråt åkte vi till Max och käkade och sen till Maxi och handlade. Nu är vi hemma. Och Alice är mer än lovligt gnällig kan jag lova. Felix med för den delen, han är lättstött och har grinat en del och Alice har inte gjort annat sen vi kom hem. Hon sover inte så bra i sin nya bilstol och är trött efter dagen i bilen så jag lade henne när vi kom hem efter att he gett henne en flaska välling då det var lättare att få i henne än mat då hon var så ledsen och hungrig. Hon åt men vägrade somna bara grät så jag tog upp henne igen så var hon uppe en stund och jag lade henne igen för hon var fortfarande trött men somnade inte då heller. Nu får hon vara vaken tills det är dags att äta och sova kväll om nån timme eller så. Har mutat henne med Felix synth, det är den enda som får henne tyst just nu. Va jobbigt det är när dom skriker och det kan verkligen köra ihop sig rejält. Kimpa är ju på taket och sätter upp papp och Felix har haft en kompis här och Alice bara grinar. Samma sak var det igår och då lagade jag dessutom mat och Alice grät och krånglade och gjorde bajskalas. Funderar starkt på att sätta upp en grind i köket så hon är fast med mig när jag lagar mat.

Vet inte när jag längtade så mycket efter kvällen som jag gör idag! Bara några timmar kvar.


Kommentarer
Postat av: jeanette

vad kul med husvagn, hoppas att kvällen blev lugn för er.... kram

2008-09-14 @ 12:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0