Orosmoln

Har så mycket jag vill skriva, så mycket jag vill säga. Men det går inte, jag kan inte lämna ut någon och jag vill inte lämna ut någon men ibland blir jag bekymrad. Riktigt bekymrad. Jag vill att folk i min närhet ska ha det bra och må bra. Mina kompisar betyder väldigt mycket för mig och jag vill att dom ska ha det så bra som möjligt och leva i sunda relationer med män som respekterar och älskar dom. Slösa inte bort eran tid på losers, ursäkta uttrycket men ja faktiskt jag menar det. Jag älskar er och ni förtjänar bättre!


Kommentarer
Postat av: Tina

Jag vet vad du menar vännen. Men en sak är iallafall bra, dom har dig och din omsorg! Och det är ju en jäkla tur =)

Du är så gullig som bryr dig <3

2008-09-24 @ 16:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0