Premiärturen

Vi kom ut på sjön och jag överlevde! Men alltså det var läskigt, det gungar och har sig och vattnet är djupt och otäckt. Vi åkte bara ut en snabbis och jag kände mig som världens sämsta flickvän när jag ville in mot land igen, stannade inte ens och fikade ute på öppet vatten, men fikade vid bryggan istället sittandes i båten. Jag hade lättare att andas då. Jag får bygga upp mitt båtpsyke. Det är vackert och trevligt men lite otäckt alltså jag kommer inte ifrån det. Och jag är så ovan också. Men men en liten sväng blev det allt. Sen hem och försöka fixa mat, svårt idag för vi har inget vatten fram till midnatt i värsta fall. Har fått torka mig med våtservetter om händerna medans jag fixade käk. Sen blev det Idol och nu funderar jag på att gå in och glo på en serie i sovrummet. Jo så får det nog bli.

     

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0