Kryssning bokad

Nu har jag bokat en kryssning åt mig och tre väninnor, synd att vi inte blev fler men det kommer bli riktigt kul tror jag! Man behöver nåt att se fram emot. Idag har det förövrigt varit en riktigt seg dag. Oroar mig över saker och känner mig allmänt rastlös. Felix var så ledsen imorse när jag lämnade honom på dagis. Han grät och sa att han inte ville att jag skulle gå hem, det kändes i hjärtat för det har han aldrig gjort förut. Så det ska bli underbart att få hem honom. Han går igenom en tuff tid nu min lilla soldat. Någon slags utvecklingsperiod.

Nej nu ska jag gå och hämta barnen på dagis och sen blir det till att laga middag. Dagens höjdpunkt förutom att hämta barnen blir utan tvekan Greys ikväll! Tyra lade helt plötsligt en spya här brevid så jag får ta hand om den först, det är rart med djur :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh va roligt... vilken båt ska ni åka med... Ja vill med åka på kryssning...

Kram Anna

2009-04-24 @ 18:18:31
URL: http://annis79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0