Schulman

Sitter på biblioteket och väntar på att min lektion ska börja. Vill inte gå på den, det är nämnligen så att Alex Schulman kommer till skolan snart. Han ska prata om sitt bloggande och alla är välkomna. Tydligen ska han vara i samma hus som oss. Jag vill hellre gå dit än på lektionen om man säger så. För inte alls längesen tålde jag inte den mannen, men nu hyser jag en viss respekt för honom och läser hans blogg i stort sett dagligen. Jag tycker att han är bra! Han är inte så elak som förut utan mer mesig i sitt sätt. Det finns något hos honom som tilltalar mig och det är inte hans snea tandrad.

Håll tummarna för att jag får en glimt av honom idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0