Heldag i skogen

Idag har vi varit hemma hos svärfar hela dagen. Massa frisk luft har inandats. Kim fixade båten, han sågade och bytte trä i den. Han är så arbetssam min man! Svågern sågade träd och sen eldade killarna Jag tog hand om Alice och sen åt vi massa mat och den obligatoriska påskabakelsen och en massa godis. Alice sov ett par timmar i vagnen. Nu är jag trött men det har varit en bra dag. Underbart väder har det varit som ni vet! Kändes nästan som sommar där nere i skogen.

Glömde skriva att Jeanette var här igår. Hon är så söt! Hon hade köpt med sig påskgodis till barnen, hur gulligt som helst. Hon är bra söt hon! Jag säger ju att jag har dom bästa vänner man kan ha! Nu är jag trött och tror att det blir sängen snart.










En häst hade gått på svärfars gård














Noterade ni att Kim klippt lugg på Alice? Hon ser så stor (men söt) ut!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vilken underbar dag ni verkar ha haft, så kul att se hela familjen, och vilka duktiga pojkar du har. kramiz

2009-04-10 @ 23:04:03
Postat av: Ida

Hej vannen!



Jag har inte skrivit pa ett tag nu for att vi ar i thailand!!

Har varit har i tva veckor nu och ska aka hem imorgon. Har inte riktigt hunnit med att skriva i bloggen, men jag misstanker att jag kommer avlagga en ratt lang rapport i den nar jag ar hemma igen! :)



Hur ar det med hela familjen?? Har ni en bra Pask-helg??Du far halsa Kim och barnen fran mig sa gott!!



Glad Pask!!



Kram :)

2009-04-11 @ 11:49:02
URL: http://wiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0