Sol

Igår var det väl underbart väder ändå?? Hur skönt som helst, allt blir verkligen lättare när solen skiner, allas humör i topp liksom. Kim kom och hämtade mig och barnen och så åkte vi ner till svärfar i skogen. Där eldade vi och umgicks. Kim hade fällt tre träd så det fanns en del ris att elda upp. När brasan brunnit ut grillade vi några korvar som vi åt. Härligt! På kvällen sen såg vi klart på Potter och denna gången lyckades jag hålla mig vaken.

Idag har vädret varit mindre bra, solen kom iof på eftermiddagen men det var mycket kallare i luften. Kim och Felix har varit iväg på minisim och jag har pluggat lite. Alice har varit sjuk. Igår började hon rossla lite och man kunde höra hur slemmig hon var i halsen. Imorse väckte hon mig tidigt och jag kände att hon var varm när jag kom in. Hon fick en ny blöja och en flaska välling och sen sov hon några timmar till. Men idag har det varit eländigt. Snorigt, slemmigt och grinigt. Men det är på tiden att hon blev sjuk nu, inget jag vill alltså men nån gång borde ju bacillerna ta henne också. Kim får vara hemma med henne imorgon då jag bokat in röstträning på eftermiddagen. Även fast inte alla lektioner är obligatoriska så missar man ju massa om man är hemma.

Nu ska jag få Felix i säng och försöka komma in på tradera, deras sida krånglar en del.

     

    

     

Kommentarer
Postat av: Jenny

vilka fina bilder på er!

2009-04-06 @ 21:25:00
URL: http://bernadine.blogg.se/
Postat av: Stimmitan

Kolla in våran nya blogg!



www.torrhumor.com



Finns inte så mycket innehåll just nu eftersom vi lanserade idag men besök varje dag för mer skoj hela tiden!! Puss

2009-04-06 @ 21:31:14
URL: http://www.torrhumor.com
Postat av: Kamilla

Tråkigt att ni är sjuka:(. Vart håller ni till i skolan då? Jag ser er aldrig ju:(

2009-04-06 @ 22:47:22
URL: http://familjenbruce.blogg.se/
Postat av: athrin <3

va finna bilder

2009-04-09 @ 19:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0