Lista

Lovar du att vara ärlig?
Ja

Du heter: Maria

Smeknamn: Röösan, Röös

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Show me heaven

Beroende av: Socker, mina nära och kära

Vad tror folk om dig?: Vet inte, en massa olika skulle jag tro

Stämmer det?: säkerligen, men vad vet jag?

Vad får du oftast komplimanger för?: Att jag är snäll och bra på att baka

Vad säger du för att imponera på någon?: Vet faktiskt inte

Hur imponerar man på dig?: Genom att vara en bra människa, eller intelligens det imponerar på mig

Brukar du skratta för dig själv?: Ja!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Hejsan. Hur e det. Hur slutar du idag och hur ser det ut idag.Tänkte om jag skulle komma idag? Kram

Var bor du?: I Bäckislava

Trivs du där?: Både och, trivs i mitt hus men tycker det är bra segt bortemellan

Äger du några converse: Nej

Sprit, cider, vin eller öl: Sprit

Brukar du bli för full: Nej det tycker jag inte, salongsberusad är ett bra tillstånd :)

Vad har du för mobil operatör: Telia

Är du allergisk mot något: Gräs som blommar och dumma människor

Har du haft sex idag: Nope

Hur svarar du i mobilen: Hej det är Maria, hallå vet inte riktigt

Vem ringde du senast?: Alexandra

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hon berättade hur det kändes att fylla 30, grattis, grattis, grattis!

Antal timmar sömn inatt: 6-7

Sov du ensam: Nej Kim och Zarah låg brevid i vanlig ordning

Brukar du komma i tid: Nej chamrligt sent

När mår du bra: När jag får umgås med folk jag tycker om

När blev du fotad senast: Idag

Hur känner du dig nu: Trött

Vanligaste färg på dina kläder: Bra fråga, det är olika

Vad tycker du om fötter: Inte mycket dom är bra att ha, kan vara rätt äckliga dock

Vad saknar du: Pappa

Hade du en bra kväll igår: Jajaman

Favorit dryck på morgonen: Mjölk

Rakar du benen: Inte just nu, ser ut som en karl haha

När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt 23 tiden

Är du blyg?: Nej

Sysslar du med någon idrott: Nej tyvärr 

Vill du hellre ha mail än brev: Mail

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja

Har du spytt offentligt: Ja

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Jag skulle ha sex med en tjej såklart

Är du nöjd med ditt liv: Ja jag är nöjd, skulle vilja ha ett jobb dock

Är du bortskämd: Yees!

Vad gör du i morgon: Handlar, äter påskmat hemma hos mamma och brorsan

Vad är det värsta du vet?: Barnmisshandlare

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: För mycket

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: ?

Vad längtar du till?: Till sommaren och tills jag är klar som lärare

Har du bra vänner och äkta vänskap?: De bästa! Oslagbara är dom

Vad använder du för shampoo?: Just nu Herbal essences

Vad är det finaste du fått?: Mina barn såklart

En speciell dag du minns: Förutom när mina barn föddes så 2:a juli 2006

Tycker du om någon just nu: Självklart

Du samlar på: Massa skit

Gröna eller röda äppeln: Röda

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Kim eller Alexandra

Gillar du golf: Nej

Vilken tid gick du upp idag: Vid åttatiden

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja

Har du strumpor på dig nu: Ja

Är det okej att gråta: Alltid!

När grät du senast: För några dagar sen

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Vet faktiskt inte, ett hus kanske eller spara

Bär du glasögon eller linser: Nej inget av det

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej

När går du upp ur sängen en helgmorgon: 8-9 nånstans

Har du piercing: Nej inte en enda!

Vill du gifta dig: Yes!

Vill du ha barn: Har redan två, skulle kunna tänka mig en till, men är väldigt nöjd som det är

Solar du ofta: Nej

Är du bra på att laga mat: Nej det skulle jag nog inte vilja påstå, men vissa rätter får jag till riktigt bra. Däremot är jag bra på att baka!

Är du flygrädd: Kanske

Hur vig är du: Rätt så vig faktiskt, har alltid varit det

Är du musikalisk?: Ja lite, tar ut låtar på gehör, det är väl lite musikaliskt iaf?

Vad dricker du helst när du är törstig: Loka med smak

Vilken är din favoritglass: Svår fråga, finns mycket gott

Tror du på ett liv efter döden: Ja det gör jag....

Tycker du om sushi: Aldrig smakat, men är rätt övertygad om att jag aldrig skulle ha gillat det

Vad äter du helst när du ser på film: Godis

Bor dina föräldrar tillsammans: Pappa är död men innan han dog så levde dom tillsammans

Har du tandläkarskräck: Nej

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Både och

Vilken ögonfärg har du: Brun

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja det har hänt

Biter du på naglarna: Nej

Röker du: Nej

Hur ofta tränar/motionerar du: För jävla sällan

Senaste låt du hörde: So what


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0