Nattugglan

Tänkte se på Brothers and sisters i kväll men den planen gick i stöpet, hockeyn tog ju aldrig slut. När jag bestämde mig för att se reprisen istället för att kunna gå och lägga mig nu så vaknar Alice. Eller hon har varit vaken ett tag, hon är varm och gråter bortemellan. Var nyss inne för tionde gången i ordningen. Nu gav jag henne en alvedon och en flaska välling så förhoppningsvis så får hon sova nu. Hon har sovit bra alla nätter sen hon blev sjuk, däremot brukar hon vakna ett antal gånger på kvällarna.
 
Jag ger det en chans och hoppar i säng nu, har sovmorgon imorgon så det spelar inte så stor roll om jag får sova eller ej. Önskar bara att hon slapp vara sjuk lilla snuttan. Kom just på att jag varit vaken sen 5.30 och har inte ens slumrat på bussen varken på dit eller hemresan och ändå är jag inte kännbart trött, inget bra tecken man ska inte kunna orka så här mycket. Nu får det bannemej bli sänga. Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0