Valborgsmässoafton

Nu ska vi snart dra oss ner mot byns brasa. Kim är fortfarande ute och jobbar i trädgården men det börjar inte än så det är lugnt. Jag fick klart den där uppgiften sen drog jag och hämtade barnen. Kom hem och sen fick barnen äta lite glass ute med två katter som tiggde ikring benen. Sen satte sig Alice i sandlådan och skulle göra nummer två och kräktes ner hela sig själv med glass så jag fick springa in med henne så det var sand och kräks överallt sen. När jag hade bytt på henne så lade jag henne i hennes säng och där sov hon en timme medans jag lagad middag. Tänkte att hon behövde sova en gång till om hon ska orka med kvällen. Brasan här nere börjar först vid åtta och då sover ju hon annars. Lilla fisen lägger sig runt 18.30 på kvällarna så det var nog ett smart drag av mig.

Nu ska jag snaggla vidare på msn innan jag krigsmålar mig lite, behövs om man säger så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0