Egoism och Göteborg

Idag är jag riktigt trött på folk! Egoistiska människor, bortskämda människor som aldrig blev undervisade i hur man ska bete sig. Människor som aldrig bjuder till och fixar saker. Människor som aldrig kan offra sig för nån annan. Jag borde inte bry mig men det gör jag ju såklart and I despise you!

Idag har det förövrig varit en hektiskt dag som ineburit en massa flängande. Varit och handlat, hämtat bebiskläder (ska aldrig mer låna ut) och varit på kalas. Nu målar Kim Alice nya säng och jag plockar med kläder och leksaker. Imorgon åker jag och Kim till Göteborg och vi har bilen full. Farmor kommer och tar hand om barnen. Ska bli kul att få träffa den lilla flickan och hennes föräldrar med såklart!

Nu packning och soffan om vartannat!


Kommentarer
Postat av: charlie

grattis till fasterskapet!

2009-08-30 @ 19:40:12
Postat av: jea

gud vad kul att ni åker ner och hälsan på dom, såg att du hade ring, missade det och glömde ringa igår :-(... hoppas ni har haft det bra i hos dom nyblivna föräldrarna

2009-08-30 @ 20:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0