Kaka söker maka?

Jag vet inte vad det är med mig men jag lyckas alltid att dra till mig människor som jag egentligen inte har så mycket gemensamt med. Om det finns nån utstött liten stackare så söker de upp mig med detsamma. Samma saker gäller utslagna människor, jag har någon sorts magnet på mig tror jag. Ibland har det här varit lite betungande, för har man inte tid med dessa människor så börjar samvetet att gnaga. Inte för att skryta eller något men jag har ganska många kompisar. Och de allra flesta av dom har jag mycket kontakt med och vill ha det så. Jag prioriterar mina kompisar och de kommer alltid att vara en del av mig. Med det här menar jag inte att jag inte vill ha fler. Jag finner gärna fler nya bekantskaper, men då ska det vara folk som ger mig något tillbaka och som jag trivs med. Jut nu sitter jag på msn med en "kompis" eller en sån jag dragit på mig. En söt tjej på många vis, men väldigt ensam och sökande. Hon beklagar sig över hur ensam hon är och jag lider med henne. Hon vill ses det fattar jag ju men jag kan inte ta mig till K-stad idag. Vi lever helt olika liv, jag med familj och hon med sina kk kontakter. Hon är snäll men slukar mycket energi från en. Hon behöver prata av sig, helt förståligt men jobbigt om ni förstår hur jag menar?? Jag må vara hur egoistisk som helst men jag känner att nu när jag är 28 år gammal och begränsad av tid så vill jag välja bort såna här människor. En fika här och var absolut, men inte mer! Inget betungande påtvingat umgänge. Jag vet att jag låter hemsk när jag skriver sånt här. Men jag är egentligen bara ärlig. Jag tror att vi alla har valt bort och sållat bland människor genom livets gång.

Imorgon är det tenta. Och Moa upplyste mig just om att den är mellan 14-19. Jäkla tur att hon sa det, jag trodde den började 8.15. Blir med andra ord en heldag imorgon eftersom jag åker in och pluggar innan. Kommer inte att träffa barnen mycket i helgen eftersom jag åker tidig lördagmorgon och är hemma söndagkväll. Men å andra sidan är jag rätt van att ha det så. Vill slå ett slag för min fantastiska man oxå as usual. Kim du är så jävla bra och jag älskar dig av hela mitt hjärta. Du är min bästa vän och den bästa pappan barnen kan ha! Tack för att du är du och tack för chokladen du hade med dig igår!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0