Wiie!

Är lite spänd inför dagen. Ska iväg till stan och göra en sak. Tänker inte tala om för er vad, inte riktigt än kanske kommer sen ikväll vi får se. Så idag har vi det lugnt här hemma. Barnen ska till dagis först klockan elva idag. Annars kommer dagen att bestå av mys med barnen och packning inför den långa resan imorgon. Ja det känns som en lång resa, jag ska ändå vara borta i sex dagar! Och en av tjejerna som jag kom närmast där nere, vi stöttade varandra eftersom vi båda tänkte mycket på dom där hemma. Hur som helst hon har meddelat mig att hon inte tänker åka med längre, Hon vill inte. Men jag tänker inte backa ur. Har man tagit på sig en kurs med övernattningar så har man. Det var en massa trevliga människor och vi ska åka runt vänern och sova på vandrarhem. Hur härligt är inte det? Det enda är att man saknar de små så man blir tokig annars kommer det att gå fint. Mammas små finisar. Vackra små barn! Alice har blivit så stor och hon pratar så mycket, Igår sa hon en hel mening på flera ord, min lilla snutta. Och Felix han börjar skolan om mindre än två veckor. Vart tar tiden vägen??

Nu blir det till att hoppa in i duschen! Kanske återkommer jag ikväll med en uppdatering!

Igår var jag hemma hos Linda och träffade tjejerna en sväng. Linda fixade en god pastasallad och jag tog med mig en kladdkaka jag bakat. Det hela var mycket lyckat! Mitt iniativ och ett bra sådant. Vi måste ses oftare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0