Gräset grönare? I think not!

Nu har du fått det hett om öronen Kim! Nu har du fått konkurrens! En kille skrev till mig på ett community och frågade mig vilken vecka jag var i. Jag frågade om vi kände varandra och skrev att jag var i vecka 34. Då svarade han:

Hej!

Jag vet inte om vi känner vandra?

Vilken månad är man i om man är i vecka 34?Hur ofta får din sambo känna på din mage?

kan vi skriva brev,skicka kort och sms till vandra när din sambo sover och jobbar?


Haha I think not! Antingen är det en vanlig flirter, eller nån som tänder på gravida kvinnor eller bara en kille med lite lägre intelligens än vad som krävs. Det här är väl egentligen inget konstigt, men jag fann det så lustigt att jag var tvungen att lägga ut det här.

Tack men nej tack inga sms, brev (skickar man väl inte ens längre) eller nåt annat varken när min sambo är vaken eller sover. Jag behåller min snygga, snälla och intelligenta man (Han fick högsta möjliga poäng på IQ-testet och ja jag är mycket stolt över honom). He´s the worlds greatest!

Kommentarer
Postat av: Tina

Ja jösses, Kim har verkligen fått hård konkurrens, det är tydligt det! Jag förstår att du är väldigt ambivalent nu, hihi. Intressant fråga om vilken månad man är i när man är i vecka 34. Det får jag klura på ;)



Ha ett riktigt Gott Nytt År nu mina Vänner! <3

2009-12-31 @ 11:16:38
Postat av: Ida

Haha, det där var ju nästan skrattretande ju ;)

Jag tycker du gör rätt i att inte skriva brev när Kim sover, behåll honom för han är ett kap han! :)



Gott nytt år till hela familjen!



kram

2009-12-31 @ 11:46:38
URL: http://wiberg.blogg.se/
Postat av: maria blomqvist

Jag e helt övertygad om att du gjorde rätt val Maria ;)



lots of love to you from me!

2010-01-01 @ 10:30:32
Postat av: Moa

Hahaha men gud vilken märklig kille !

Hoppas att allt är bra med dig :)

2010-01-01 @ 22:32:39
URL: http://m0a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0