Ho växer än

Idag är det skrivning som gäller. Vet att jag säger det hela tiden men ibland har jag en förmåga att vara fruktansvärt oeffektiv tyvärr. Dagarna går fort och helt plötsligt är det dags att hämta barn och laga mat, you know the drill! Ska försöka hämta barnen lite tidigare i eftermiddag. Felix skola ska ha lussefirande i kyrkan nere i kärr. Så vi åker dit efter fem nån gång. Måste ju hinna få i oss lite middag innan dess. Videokameran står på laddning. Måste ju använda den ibland åtminstonde :)

Lägger in en bild på mig med magen. Tagen i v.31. Ni kan väl låtsas att min röv inte är lika stor som min mage? :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, mysigt med bebismage! :)

Fin du är tjejen!



Vecka 31 redan?! Galet!

Själv är jag i v 37 redan, oxå galet! :P



Är allt bra med hela familjen?



Kram

2009-12-10 @ 12:31:52
URL: http://wiberg.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Vad roligt med lite bilder på dig, är inte varje dag du bjuder på det! =)

Söt!

2009-12-10 @ 19:51:18
Postat av: Bea

Du är så fin Maria! :) KRAM o ta hand om dig!

2009-12-10 @ 23:13:42
Postat av: Maria

Ida: Tack så mycket! Va du är rar! Ja tiden flyger fram och snart är bebisarna här. Du har ju inte alls långt kvar. Spännande! Familjen mår fint. Ni med hoppas jag!?



Mikaela: Tack så mycket, va rar du är! Och nej jag brukar undvika att ha bilder på mig själv, men då och då får man bjuda på det hehe.



Bea: Tack kära du! Är allt bra med dig? Längesen nu, vi borde ses!

2009-12-11 @ 14:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0