Yeay!

Idag var det upp med tuppen som gällde. Få iväg kidsen till dagis och sen åka till skolan. Väl i skolan var jag så trött så jag somnade till flera gånger under lektionen, inte alls bra. Pinsamt om inte annat. Det visade sig att jag inte var den enda som var trött. När jag och Kimpa kom till dagis vid fyra så låg Alice ch sov. Hon hade somnat en gång på förmiddagen och sen innan mellanmålet. Hon grät när fröknarna väckte henne, ovanligt då hon aldrig gråter när man väcker henne. Vi gav henne en skorpa hemma så blev hon genast på bättre humör. Sedan lagade vi mat tillsammans. Nu sover barnen och vi ska upp lika tidigt imorgon med. Felix har jaft Wasalopp på dagis och åkt skidor. Och han hade varit jätteduktig på det och tyckt att det var väldigt roligt. Ett diplom hade han fått också Alice med trots att hon låg i en vagn och sov under hela uppståndelsen :) 

Vet ni vad??  Idag börjar Greys anatomy igen! Helt jäkla underbart! Ja jag lever för serier, och jag står för det!

Kommentarer
Postat av: mitha

Inne och önskar dig en trevlig helg!!!



KRAMAR

2009-02-20 @ 14:54:24
URL: http://www.himmelohelvete.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0