BÄST

KIM ÄR BÄST!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja det där med dagis är sjukt konstigt. Först hade vi henne där eftersom jag var arbetslös (jobbade ju extra på tidningen men hade inte nåt vik då) o hon fick gå 8-11 varje dag). Sen när jag fick vikariatet så fortsatte jag att fylla i alla dagar men vi fick ändrat till 9-12 och nu ringde de för nån månad sen och opponerade sig mot det. Så vi betalar nu nästan 1200 för 9 timmar i veckan. Jävligt sjukt. Det kan tydl skilja sig mkt från kommmun till kommun. Jag försökte trycka på att det är viktigt för Tyras kontinuitet och rutiner att det blir regelbundet på dagis men det tar dom inte hänsyn till längre fick jag då höra till svar. Det är sannerligen inte barnet som är i fokus utan pengar!

2009-01-13 @ 15:14:28
Postat av: Maria

Ja älskling du är bäst! Tack för hjälpen hun :)

2009-01-13 @ 19:46:10
URL: http://mariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0