Don´t blame the coffee

Ett litet konstaterande bara: Kan omöjligt bara ha varit kaffets fel igår. Det gjorde nog sitt till men jag mår lika illa idag. Satte mig brevid Kim och såg en film igår kväll, otäck som bara den var den The Eye hette den. Sen lade jag mig och tittade på Greys till jag var så trött så jag stupade. Allt för att lura illamåendet. Sa till Kim innan jag lade mig att jag inte trodde att jag skulle klara mig igenom natten utan att wommera men se det gick. När jag väl sov så mådde jag bra ända tills jag steg upp imorse. Direkt jag stod på benen så var illamåendet tillbaka. Men nu har jag skickat iväg Kimpa och barnen till dagis och tanken är att jag ska duscha så fort vattnet blivit varmt. Sen ska jag åka in till stan med Alex och sen vidare till skolan och kursstarten. Kimpa tycker nog jag ska vara hemma, men jag vill iväg och ska försöka att stå ut. Det är ingen m-sjuka jag fått utan det är säkert nåt annat som händer med min kropp. Har ju haft en del såna här episoder förr. Bara att vila och härda ut.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja jag har hört det samma. tvåan ska tydligen vara betydligt tråkigare iaf.. vart ska detta ta vägen? Vart är vi på väg egentligen? Kram

2009-01-21 @ 13:53:56
URL: http://majjsan87.blogg.se/
Postat av: N A T H A L I E

Åh så fint du har gjort det härinne! Hoppas du mår bättre snart, usch för att må illa. Kram

2009-01-21 @ 19:43:16
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0