Reality bites

Imorgon börjar allvaret igen. Då börjar Kimpa jobba och barnen börjar heltid på dagis. Vi känner oss inte helt hundra här hemma. Tror Alice känner sig lite risig och Kim med. Jag har lite ont i halsen. Men det bryter nog inte ut och blir värre iaf. Men jag bävar inför natten. Alice sov dåligt inatt och jag har på känn att det blir likadant nu inatt. Har lagt henne men hon ligger och smågråter därinne. Helgen har iaf varit lugn och nu har jag äntligen sett Mama Mia. Musiken är underbar och skådisarna är bra, men handlingen är inte speciellt stark tycker jag. Vet inte om jag tar mig till skolan imorgon men jag ska åtminstonde in till stan och låna böcker på bibblan. Hur många böcker som helst. Ska träffa Linda oxå tror jag, hon ska betala mig för Cosmpharmaprodukterna. Börjar bli dags att samla in dom pengarna nu. Andra planer för veckan är nytt party hos Jea på onsdag och barndop på lördag annars lugnt.

Om två timmar ungefär ska vi lägga oss i sängen och se Greys säsong 4 tillsammans. Har bara sett den otextad förut. Helt klart dagens höjdpunkt.

Mamma var här förut med ett bra förslag. Hon är bra min lilla mor :)

Kommentarer
Postat av: mitha

usch jobbigt med sjukor!



Krya på er o hoppas ni får sova gott!



KRAM

2009-01-26 @ 21:10:45
URL: http://himmelohelvete.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0