Läs Monicas blogg

Ni som är intresserade av Mia Eriksson och sanningen därikring och som inte läst boken Mia sanningen om Gömda. Så rekommenderar jag er ännu en gång att besöka denna BLOGG. Här kan ni läsa mycket av det som står i boken som hon skrivit. Ni får ju själva bedömma vad ni tror är sant. Jag har läst hennes bok och är övertygad om att det mesta som står i Gömda och Asyl är lögn. Det finns hur mycket som helst att skriva om. Mia jobbade aldrig på bank, hennes Anders är en chilenare vid namn Lois. Antagligen var det han som fick asyl i USA då han eventuellt ingått i Pinochets styrka, detta är dock inget man vet säkert eftersom hans papper är hemlighetsstämplade. Osama är inte efter henne och har aldrig förföljt henne heller för den delen.Däremot körde Lois en gång över Osama med bilen och för det fick han fängelsestraff i ett år, han satt ett halvår och när han kom ut så flydde dom. Dom flydde för att dom inte kunde garantera Lois säkerhet. Samtidigt som Lois satt i fängelse så levde Mia och barnen i radhuset själva. Radhuset som det sägs att socialen satte galler för. Detta är inte heller sant, det har aldrig funnits nåt galler på fönstren eller skyddsrum i källaren. Däremot var det någon som sprejade ordet Hora på gaveln på huset. Så jagad var alltså Mia så hon bodde själv i huset en tid. En del av det som skrivs om i boken att Osama utsatte Mia för var det egentligen hon som utsatte honom för och en del grejer är hämtade från människor i hennes nähet. Hon åkte hem till honom en gång och slog sönder allt som kom i hennes väg och förstörde för att han hade skaffat en ny flickvän. Hennes sista bok om Emma har jag inte läst och tänker inte heller läsa eftersom jag redan vet att det mesta är lögn. Mia har inte heller haft cancer som hon skriver om i den boken. Hennes son Michael har iaf aldrig hört talas om nån cancer och dom har numera relativt bra kontakt och han hälsar på henne med jämna mellanrum. Hon hälsar på i Oxelösund med ibland. Nu skrev jag mycket igen ser jag. Det här ämnet får igång mig. Ni som är nyfikna så rekomenderar jag att ni läser boken. Ni kan få låna den av mig om ni vill.

Och vad gäller Marklund så ger jag inte nåt för henne heller. Jag har aldrig gillat henne jag har verkligen inte det. Hon är ingen bra människa i mina ögon och inte speciellt begåvad heller för den delen. Det är hemskt att Sveriges media kniper igen med den här berättelsen. Men alla har de ett finger i syltburken eftersom de alla har hjälpt till med Marklunds karriär, de har själva lyft fram henne och nu tiger som som muren. Pinsamt Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0