Härligt dag med familjen

Idag har vi umgåtts med bror, mamma och svägerskan i ett par timmar. De kom hit efter frukosten och skulle ut och plocka blåbär så vi hängde på och fick ihop en liter. Det tar ju lite tid när man plockar blåbär. Nu på kvällen bjöd jag hit dom på grillat och klyftpotatis, grönsaker och vitlökssås, helt underbart gott faktiskt. Till efterrätt åt vi blåbärspaj som jag och Felix gjort av dagens skörd. Det är härligt att umgås med dom, man får passa på när dom är hemma. Det är synd att dom inte bor närmare. Imorgon ska nog brorsan och Kimpa åka och fiska i nån sjö i närheten, får se vad vi andra hittar på. Ska njuta av de små iaf det är ett som är säkert, mammas små gurkor!

Nu ska jag lägga Felix, ha det gott!

Kommentarer
Postat av: charlie

jag vill oxå ha klyftpotatis å vitlökssås! puss

2009-07-15 @ 12:09:59
Postat av: Maria

Charlie: Det ska du få vännen! Jag SKA bjuda ner er på grillat mkt snart! Lovar!

2009-07-15 @ 20:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0