Hjärtat mitt

Mina vänner är som min familj. Mina vänner är min familj. Mina kompisars pojkvänner har det inte lätt eftersom jag ställer oerthört höga krav på dom, mina vänner förtjänar det bästa så enkelt är det. Jag förstår folk som skiter i sin egen familj och skaffar en egen familj av sina vänner. Vänner väljer man det kan man aldrig göra med en familj. Som tur är så har jag tre bra familjer så jag är lycklig nog att ha både och. Jag har dom allra bästa kompisar man kan tänka sig, dom är underbara och jag älskar varenda en av dom oerhört mycket. Just nu har jag en kompis som har varit med om en jobbig sak. Jag har pratat med henne i telefon och jag har stöttat och peppat henne så gott jag förmått. När vi har lagt på har jag gått iväg och gråtit en skvätt eftersom jag lider så med henne. Hon är den bästa jag vet, hon är en helt fantastisk tjej som tyvärr har haft en del otur. Men hon är en hjältinna för mig. Hon är så stark! Så jäkla stark. Hon kan både gråta och skratta åt allt det jobbiga hon är med om. Hon ser alltid möjligheterna och hon vet att allt kommer att ordna sig. Det beundrar jag hos henne. Hennes styrka och hennes positiva tänkande. Hon är helt fantastisk! She´s a keeper helt enkelt, forever and ever. Jag älskar dig och jag tänker på dig gumman! Vi ska ses så fort vi kan sen, tyvärr ska jag bort nu ett tag men snart!

If I lose my way I´ll find another road, cause I can make a change on my own.

Kommentarer
Postat av: maria blomqvist

du får så järna "tjuv" läas min blogg.... bara trevligt... =) Jag gör ju de ja me med din!!



Nyfiken får du vara en stund till... men jag kanske behöver din hjälp sen!!! Puss min kära vän!!!

2009-07-27 @ 15:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0