Tristess

Fy fan vilket jävla väder och vilken jäkla tristess det medför. Hade planer på att hitta på något med några kompisar idag men de hade skaffat sig andra planer så det blev inget. Funderade ett tag på vad vi skulle kunna hitta på men kom inte på nåt. Tristessen var ett faktum. Mamma ringde och frågade om vi ville komma över på middag och jag tackar inte nej till att slippa stå vid spisen så där spenderade vi några timmar. När vi kom hem kom glassbilen som vi handlade av och ungefär där är vi nu.

Vi har elvaårig förlovningsdag idag men jag tror inte att det blir något vidare firande av det direkt. Pratade om att gå ut och äta men vi får se om det blir så eller inte. Annars har jag tittat lite på små semestertripper idag, en Gotlandsresa skulle inte sitta fel men vi har ju inget bokat så det lär det inte bli. Möjligen att vi kommer iväg til Kolmården eller nåt, vi får väl se. Annars händer det inte mycket här hemma. Sitter mest och förbannar regnet precis som alla andra svenskar just nu. Ja så är det. Nu ska jag gå och ta tag i något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0