Bilder från Lurö och Bäckislava

Nu är alla mina foton på plats i datorn så nu ska jag lägga in dom som jag snackat om ett tag. Först ut är min vistelse på Lurö:

På måndagen åkte vi ut till Lurö, åt och tog en lång promenad, det såg ut så här:

















På tisdagen åkte vi runt i skärgården och på kvällen tog vi en långpromenad och drack vin.






Matvraket en båt från Lidköping som man åt och drack och dansade på. Gick på grund och nu ligger den här


Vi gick iland på en del öar, här är en av dom, en underbar ö och här fanns det


Underbara highlands som var så gulliga så jag ville ta med dom hem, åtminstonde den här pysen


Fanns även en gammat torp här på Lyckosalighetens ö


Tog en fika på en brygga




På kvällen blev det bad och promenad





På Onsdagen åkte vi ner till Läckö och Spiken och hade föreläsning och lyssnade på livemusik och drack vin











På torsdagen åkte vi till Djurö med en vikingabåt det tog fyra timmar fram och tillbaka. Jag var så slut så jag lade mig på golvet och sov. Djurö var vackert men verkligen mitt ute i vänern.












Båten vi åkte med


Fågelägg


Dagen efter var de kläckta!

Som ni ser så har jag haft det underbart! Jag har sett så många vackra ställen och träffat härliga människor, sett alltför många ormar (ca 15) men som sagt haft det oerhört bra. Snart bär det av igen!

När jag ändå är igång så passar jag på att lägga in bilder hemifrån oxå!


Alice på morgonen jag åkte




Hos farfar på Midsommar


Fleeze tar en nap på dammsugarsladden som alltid när han kommer åt


Bäddade åt Kim i vardagsrummet eftersom Felix verkade må dåligt och sov hos mig dagen efter passade lillan på att bädda ner sig


Pusskalas pågår


Felix passade oxå på att mysa


Mycket badande blir det


Lilla Albin kom på besök




Kram på dig kompis!


Värmen knäcker även den bäste


Torkning pågår

Nu har ni fått se vad jag pysslat med de senaste veckorna. Appropå tid, nu har vi bott i huset i 7 år och har en son som är sex år och börjar skolan i höst. Imorgon fyller jag år och det blir en del ljus på tårtan om man säger så. Shit man börjar bli gammal alltså.

Nu blir det lunch sen ska jag hämta barn som nu går på semester. Härligt!

Kommentarer
Postat av: Bea

Ah, Läckö och Spiken :) Ni åt väl god lax där hoppas jag! KRAM fortsatt trevlig sommar

2009-07-03 @ 00:52:00
Postat av: Maria

Bea: Jajamen de andra åt lax för 1200 och den smakade super enligt dom! Allt bra med dig hoppas jag vännen!

2009-07-03 @ 09:39:02
Postat av: Bea

Men guu, HaHa jag glömde att du ju är vegetarian! Klantigt av mig :P

Jodå, här är allt bra - skönt med sommar o lite ledighet nu :) KRAM

2009-07-03 @ 23:59:24
Postat av: marie

jättefina bilder! hittade hit fran familjeliv!

(neos mamma)

2009-07-06 @ 22:58:36
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0