Lata dagar

Sitter vid datorn i samma kläder som jag sov i inatt. Skyller på att Kim tar upp toaletten så jag inte hunnit in och duscha än för jag har varit upp sen halv sju ungefär. Det var den tiden på dygnet som Alice valde att vakna på. Tog in henne i våran säng men hon har inte ro i kroppen att ligga still och mysa. "Zarah" sa hon gång på gång och kröp fram till kissen som låg längst ner i sängen och sov. Flyttade mitt täcke och min kudde till soffan i hopp om att kunna ligga där och se på Lilla huset på prärien. Men det gick inte idag tyvärr så det fick bli barnprogram. Nu ligger Felix och Alice i soffan och myser. Felix kom nyss och berättade att Alice hade somnat brevid honom. Mys! Känns inte som att det blir många knop gjorda här hemma idag. Vädret är ju inget att hurra för heller. Funderar på att åka in till Karlstad och hämta lite kurslitteratur och sen beställa en tårta till Kim som fyller år imorgon. Svärfar blir 60 år idag med.

Lägger in lite bilder sen blir det till att ta en dusch!














Felix the man behind the shield

Träffade på Jessica och Jennie på NKP nere i Hova och dom ställde lite frågor och tog kort på Felix så förhoppningsvis kommer han med i tidningen imorgon eller så. Vi får väl se :)

Kommentarer
Postat av: Sara & Tyra

Jag vet om han är med eller inte;)

hade nämligen den tidningen inatt!

2009-07-10 @ 02:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0