Mamma

Var hemma hos mamma igår eftersom hon fyllde år. Hon hade lagat jättegod mat och köpt tårta och vad fick hon för det? Jag välte en stor sojaflaska som sprack och gick sönder på spis, vägg och golv samt mina kläder. Så hon fick torka en massa. Vi hade köpt med oss presenter till henne som hon var glad över, men hon hade köpt de här kläderna till barnen samt ett par sandaler till dom båda två som tyvärr var för stora och ska bytas därför är dom inte med på bild. Och så var det hennes födelsedag! Men hon vill ju handla kläder till barnen så det låter vi henne givetvis fortsätta med :)



Idag är jag hemma med barnen, vi har just ätit lunch och jag har lagt Alice som ligger i sin säng och babblar. Ska mysa ner mig i sängen framför ett avsnitt av D. När Alice vaknar ska jag dammsuga så jag kan behöva samla lite krafter till det, alla vet ju hur pigg man blir av att titta på tv.

Imorgon är det kursstart, spännnade!


Kommentarer
Postat av: jeanette

Jättefina kläder, en go och snäll mamma du har :-)

2009-03-30 @ 13:35:36
Postat av: Tina

Ja Gud vilka fina kläder hon har köpt. Vilken toppen mamma!

Hoppas att kursstarten blir bra imorgon!

kram på dig

2009-03-30 @ 19:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0